Rudolf Desenský - psycholog psů
Profesionální psí poradna
Právě je čtv 28. bře. 2024 12:35
99% VEŠKERÝCH VAŠICH OTÁZEK JE ZDE ZODPOVĚZENO.
Pro nedostatek času na textové odpovědi jsem nové registrace do poradny dočasně zastavil.
Ke čtení důležitých příspěvků registraci nepotřebujete.
Raději pracuji se psy než s klávesnicí. Chcete-li mé odpovědi na své dotazy, zavolejte, nebo přijeďte na Freesobotu.
Děkuji všem, kteří podporují náš spolek Mikroazyl Vlčáry z.s. - azyl pro velké psy s nestandardním chováním.

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 244 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
  Předchozí téma | Následující téma 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tahá jak o život
PříspěvekNapsal: čtv 22. bře. 2007 13:18 
Dobrý den všem.Jsem tu úplný nováček a velmi prosím o radu.Je mi úplně do pláče,zrovna jsme se vrátili z vycházky-no vycházky,spíš jsem psych.i fyz.vyčerpaná.Nevím co dělám špatně,od 7týdnů máme doma svého pejska-SAO,dnes má rok a 4měsíce...Nevím co se stalo,ale z ničehonic nejde venku udržet na vodítku.Mám i halti ohlváku,ale to zuří ještě víc,že ho nechci pustit.Zdá se mi,že hlídá a snaží se vystartovat po všem co se hýbne...!Chce se mi brečet že svého pejska nezvládám a já nevím proč.Proč mě doma poslechne,když cvičím ale venku ne??Proč mě tak táhne?Jsme váhově skoro stejně,ještě 10kg a je jak já...Já už mám z těch procházek takovou hrůzu co bude.Chodíme za ves,kde jsou pole,tam ho pouštím na volno,přijde na ke mě.Ale to nesmíme potkat jiného psa.Píšu to asi úplně zmateně,ale snad mě chápete! Velice děkuji za odpověď


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 22. bře. 2007 18:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 09. čer. 2006 20:48
Příspěvky: 2794
Nejdřív ze všeho se seber, když si nevěříš sama, bojíš se, co bude - jak od něj můžeš chtít, aby byl v pohodě on? Protože se bojíš - on to cítí - tak po všem startuje, aby tě chránil.